Pre-reisverhaal

5 februari 2016 - Dronten, Nederland

Hallo beste lezers, welkom op mijn blog waar ik de komende zes maanden zo nu en dan een update zal plaatsen van mijn tijd in China. Omdat mij al een aantal keren gevraagd was, dan wel opgelegd: "Je gaat toch wel weer een blog bij houden hè? Ik wil wel weten hoe het daar met je gaat!" heb ik toch maar een blogpagina gemaakt. Je kunt hier mijn reisverhalen lezen, foto’s en video’s bekijken en onder het kopje 'Kaart' vind je mijn reisschema. Voor nu een kleine preview van mijn reis zo’n week voor vertrek.

Want met nog een week voor vertrek komt het allemaal wel dichtbij. Mijn reismattie Wim en ik hebben al bijna een halfjaar naar deze stageperiode toegeleefd. En met nog maar zeven dagen op de countdownteller begint het wel te “kriebelen”. Al vanaf 10 november hebben wij de datum 11 februari 2016 driedubbel gearceerd in onze breinagenda’s, maar sinds vorige week is daar verandering in gekomen. Tot grote verrassing is ons vluchtschema aangepast waardoor wij een dag later vertrekken. Dus volgens de huidige planning zullen wij op vrijdag 12 februari 2016 om 15:35u de Nederlandse bodem verlaten en zullen wij 177 dagen later op maandag 8 augustus 2016 om 10:00u weer voet zetten op den Nederlandsche gronden. Maar eerst nog een weekje van afscheid en inpakken.

Mocht je mij willen volgen en als eerste mijn nieuwste reisverhaal willen lezen, zet jezelf dan op de mailinglijst en mis niks van mijn reis!