One hell of a week!

18 september 2010 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Het is al weer een tijdje geleden sinds mijn laatste blog. En dat heeft alles te maken met mijn laptop. Ja je raadt het vast al wel... Hij is kapot. Een 'Unmountable Boot Volume'. En dat net op het moment dat ik de volleybal wilde terug mailen. Op zaterdag had ik Bristol Volleyball Club gemaild met de vraag of ik mee kon trainen met één van de teams. En maandag na stage had ik een reactie. Ik terug mailen, althans dat wilde ik, maar toen hield de laptop er mee op. Dus dan maar dinsdag op stage terug mailen. Na een paar mailtjes kon ik gelijk op donderdag mee trainen met Heren1. Die lui spelen National League 2nd Divison. Maar vergeleken met Nederland is het eerste klasse niveau. En dat speel ik ook in Dronten. Het team is erg gezellig met leeftijd van 23 t/m 36. Was wel weer even aanpoten hoor zo'n eerste training. Na de training nog met 3 mannen naar de pub geweest. Bestel je één biertje, één pint dus. Heb je meteen twee Amsterdammertjes in één glas te pakken! Het was erg gezellig en we hebben veel gelachen. En ik werd ook nog eens thuis gebracht.

De dag ervoor, woensdag dus, had ik toch zo'n lol op stage! Een meisje uit mijn stageklas had kastanjes meegenomen. En de onderwijsassistent Michelle vroeg aan mij of ik het spel daarvan ook ken in Nederland. Dus ik zei dat ik alleen wist dat je ze kon eten. Michelle zat met toch raar aan te kijken! En op dat moment schreeuwde een jongetje dwars door de uitleg heen 'Tyson wat heb je in je keel zitten?!' (m'n adamsappel dus) Waar op Michelle snel reageerde dat ik me had verslikt in een kastanje. Nou we moesten zo hard lachen dat we beide er tranen van in de ogen kregen. En we konden ook niet meer stoppen met lachen! We hadden het er de rest van de week nog over.

Ja nog zoiets hier. Als het mooi weer is rijdt er rond half  zeven 's avonds een ijsco wagen door de straat! Echt vet. Had dat alleen nog maar op tv gezien. En er is nog iets super irritant. We hadden die verzekeringsreclames hè? Nou dit is nog erger. Zo om de tien minuten hoor je twee minuten lang politie of ambulance sirenes. Die reclame kan je weg zappen, maar die stomme sirene niet! Ze houden hier echt noooooit op!

Zo shit dat ik geen laptop heb. Heb geluk dat ik een mobiel heb die Wi-Fi heeft, maar dat werkt niet altijd zo geweldig. Dus heb deze blog met de hand geschreven en nu overgetypt op Marije d'r laptop. Dat mocht wel even. Heb me gister zoooo verveeld. Maar ben vandaag naar PC World geweest voor m'n laptop. Ze kunnen hem maken, maar heb ook een nieuwe oplader nodig en die zijn vet duur hier. Dus lijkt me handig dat ik gewoon een nieuwe laptop koop. Of beter dat me ouders er een koopt in Nederland en opstuurt naar hier. Dus moet nog wel zeker een week of twee zonder laptop denk ik.