Naam:
Foto’s:
747
Video’s:

Over mij

Deze Reislogger is opgegroeid in het polderdorpje Dronten. Als kleine jongen namen mijn ouders mij graag mee op zomervakantie rond het Middellandse zee gebied. Het waren altijd autovakanties naar voornamelijk Spanje. Maar in 2008 vlogen we naar Egypte en hier werd mijn reislust aangewakkerd. Door de ervaring met het cultuurverschil en met name de tastbare historie was de ban gebroken. Inmiddels heb ik een aantal mooie reizen mogen maken als toerist, stagiair en reisleider. Volg mij op Instagram voor de mooiste plaatjes van mijn reizen en alles wat ik tussen de reizen door doe.

Over mijn reis

Op deze website zal ik een update plaatsen zodra ik weer een mooie reis ga maken. Het schrijven over mijn ervaringen buiten 'den Nederlandsche' grenzen vind ik erg leuk. Dus wil je niks missen van mijn verhalen, meld je dan hier aan voor de mailinglijst.

Inmiddels heb ik vijf reisblogs gemaakt van verre reizen op Reislogger: China 2016, Maleisië 2018Tanzania 2020Thailand 2022 en Sri Lanka 2024. Je kan switchen tussen mijn reizen onder het kopje Verhalen. Van de reizen kan je mijn verhalen lezen en foto’s en video’s bekijken. Onder het kopje 'Kaart' vind je mijn reisschema.

Veel lees- en kijkplezier!

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

België, Canada, China, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Qatar, Spanje, Sri Lanka, Tanzania, Thailand, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.